Ce sa faci cand esti bolnav

Posted: ianuarie 12, 2011 in Altele
Etichete:, , , ,

Ce sa faci cand esti bolnav ?
Zilele astea am cam stat prin pat…bolnav, tusind ca drq si totodata plictisindu-ma asa ca am dobandit experienta in subiectul ” cum sa nu te plictisesti ( cat de cat ) cand esti bolnav “
Imi storceam creierii, le intorceam pe dos, le revizuiam dar ideile se incapatanau sa apara !
Cum la tv in ziua de azi nu vezi mai nimic, decat prostii sau despre subiectul benzinei si cum isi dedeau aia de la tv cu pumnu-n oua ca Tarzan ca ei vor organiza marş!(-uri), vor plati in maruntis si cate si mai cate (pana acuma nu prea au fost puse-n aplicare, iar cele puse in aplicare…nu prea au avut efect) mi-au venit cateva idei ce ai putea face cand stai in pat, racit bocna :

* poti lua un film de pe net, de preferat comedie (te face sa mai uiti de plictiseala) gen The Dogfather, The Gods Must Be Crazy si multe altele !
* te uiti pe geam dupa trecatori si faci unele comentarii legate de freza lor gen Elvis, imbracamintea etc
* daca stai la bloc si mai ai si vecini galagiosi, faci liniste si asculti cum urla ca prostii unu la altu (de preferat intre o soacra si norăsa)
* daca la tv nu-s decat prostii, deschizi tv-u pe cea mai aiurea prostie (considerata de tine) care se difuzeaza in mom. ala si tot ce auzi la tv incepi sa repeti cu diverse voci…gen Beeeecali, perversu` de pe Targu Ocna etc
* te uiti pe pereti si incet incet inchizi ochii…vei adormi cu siguranta
Cam asta poti face (in opinia mea) cand esti bolnav si stai in ” cusca ” pentru a mai alunga putin plictiseala
Zilele astea cam asta am facut si eu (ce-i mai sus) si sincer…datorita celor de mai sus am supravietuit ! :))
Daca mai aveti idei, va astept :)

Comentarii
  1. eumiealmeu spune:

    tricotezi. scrii scrisori pentru cei cărora nu le-ai mai scris de mii de ani. colorezi sau uneşti puncte în cărţi dot-to-dot – ador chestia asta şi mai ales animăluţele care ies după ce uneşti totul.
    aş mai zice şi altele, dar las loc şi altora.

  2. Mistocala spune:

    mersi de idei … chiar interesanta faza cu tricotatu .. cred ca o voi incerca :> :))

  3. ioan laslo spune:

    multa sanatate ,Dragos!

  4. Vlady8 spune:

    eu ti-as recomanda sa te-apuci de un serial, ca ala ii bun si cand esti bolnav, si cand nu, dar n-ai chef de nik altcv… descarci ori te uiti online, eu asta fac de vreo doua-trei luni :))… imediat termin un serial f lung, de vreo 120 de ep… a, si sa fie de vreo treaba serialul, ca de nu n-are niciun rost :P

  5. carla spune:

    croseteaza,fa matematica,sau mai bineDORMI:))

  6. alina spune:

    sa dea drq in ea de raceala care a facuto….doamne nu mai pot imi curge nasu zici k e robinet:)))))))si ce ati spus voi mai rau ma plictiseste decat sa ii recapat puterile…:)))))

Lasă un răspuns

