Romania medalie de bronz !

Posted: Decembrie 19, 2010 in Sport
Etichete:, , ,

 

Nationala de handball fete a Romaniei s-a impus astazi in fata Danemarcei cu un scor foarte strans 16-15 ! Bravo lor…daca selectionatele Danemarcei tineau sus si tare la conferinta de presa de aseara ca vor musca din romancele noastre iata ca s-au inselat amarnic !!  Daca la football suntem cam varza

macar la handball sa stie lumea de Romania ! Felicitari fetelor noastre ca au batut pe Danemarca la ea acasa in finala mica si a obtinut un binemeritat loc 3 si un bilet spre Brazilia !

„A fost un meci încrâncenat. Am vrut să ne luăm revanşa în faţa Danemarcei şi să le batem în faţa a 12.000 de spectatori. Am câştigat un meci greu din punct de vedere fizic. Noi am fost foarte obosite, dar ne-am luptat din suflet. E o bucurie mai mare decât dacă ne-am fi calificat în finala mare”, a precizat vedeta naţionalei feminine, Cristina Neagu, jucătoare selecţionată în echipa ideală a turneului final din Norvegia şi Danemarca.*

Felicitari si putem fi mandrii ca suntem romani !

* sursa http://www.evz.ro 

Comentarii
  1. Ruxi:) spune:

    deci e super tare blogul Dragos…te-ai chinuit umpic la el nu?oricum felicitari:)
    si bravo romancelor:*

  2. mistocala spune:

    pai normal ca a fost destul de greu…dar imi place ce a iesit…si oricum .. mai sunt a lot of de facut !! Va astept :*

  3. […] care promit ca voi raspunde de fiecare data ! Imediat se implineste o saptamana de cand am publicat primul material iar statisticile imi plac ce spun […]

  4. […] sa ma astept…o lume care a inceput sa-mi deschida portile din data de 19 Decembrie 2010, cu prima postare pe blog. Cum am spus mai sus, cand am inceput nu prea aveam un tel cu blogu..un motiv foarte clar pentru […]

Lasă un răspuns

