Cea mai tare zi !

Posted: Decembrie 24, 2010 in Altele, News
Etichete:, , , , ,

Miercuri, 22.12.2010 Cea mai tare zi de pana acum !!! O fosta si draga colega de-a mea, care acum sta prin Luxemburg, a venit pentru sarbatori in ROMania (ca asa e mai nou ).  Miercuri impreuna cu pretenu’ Gabi am facut o ieseala de zile mari… ne-am intalnit cu Celiia (fosta colega) si cu prietena ei Timii (fata ff de gasca !) si am bantuit putin prin mall, poze la bradu din centru si dupa o bulgareala de zile mari in cetate !
Am baut cate ceva la mall, poze la brad, halit la Mc’ si razobi in cetate…
Cam asa mi-am petrecut ziua de Miercuri si m-am gandit sa va arat si voua ca na…e blogu meu si n-aveti incotro :)) Povestea va
continua cu o noua ieseala sapt viitoare si va promit si niste poze !
Pentru ieseala de Miercuri avem pozele ( nu injurati ca nu’s ff reusite dar na…fiecare cum si cu ce poate…in plus sunt luate dp face Boc asa ca…ciocu mic😀 ) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentarii
  1. Daisy Duck spune:

    ce fain :X:X:X:X v-ati amintit de existenta mea😉 :))
    siiii… CUM ASA POZE NEREUSITE?? vrei sa spui ca ipodul meu nu ii bun sau ce?? xP
    dar in fine, mersii mooolt ca ai scris dspr mn🙂

  2. Mistocala spune:

    nunu :)) ziceam ca nu-s reusite ca l-am luat dp facebook ! :))) si na…le strica X(

  3. Mistocala spune:

    le-am luat dp face Boc **

  4. […] 2. sa stea pe mess 3. party-urile 4. sa manance pizza 5. sa joace foot-mingea 6. sa participe la ieseli 7. sa stea in pat 8. sa doarma 9. sa leneveasca la tembelizor 10. sa rada de prostii care ne conduc […]

Lasă un răspuns

