Primele 10 materiale

Posted: Decembrie 25, 2010 in Altele, News, Online
Etichete:, , , , , , ,

Aseara am sarbatorit si eu primele 10 materiale dp blog ! Asa ca m-am gandit sa fac acest material cu scopul de a va multumi voua ca aruncati un ochi peste blogul meu, cititi materialele si unii chiar si lasa comentarii, comentarii la care promit ca voi raspunde de fiecare data ! Imediat se implineste o saptamana de cand am publicat primul material iar statisticile imi plac cum suna  :

* 11 Postari
* 1 Pagina
* 7 Categorii
* 50 De etichete
* 10 Comentarii -> dintre care 10 publicate
* Cel mai accesat si popular material din aceasta saptamana : Cea mai tare zi !
* Top cautare gogăl` : mistocareala pe mess
* Cea mai activa zi a fost Miercuri, 22.12.2010 cu 116 vizitatori ( au fost publicate 4 materiale )
* In total 289 de vizitatori

Cam asa arata statisticile dupa 1 saptamana de la primul material !
Va multumesc dinnou pentru ca sunteti alaturi de mine si va astept in continuare cu materiale noi in fiecare zi ! Sarbatori Fericite !

Lasă un răspuns

