Ce urasc cel mai tare

Posted: Decembrie 27, 2010 in Altele, News, Politicieni, Prosti
Etichete:, , , , , ,

Fiind om, Mistocala, are si el cateva chestii ce-i plac si cateva chestii ce nu-i plac !
Iata un mini top cu 10 lucruri ce le uraste cel mai mult Mistocala :
Mistocala uraste :
1. specimenele nou semnalate si care din pacate nu sunt pe cale de disparitie
2. programu tembel de televiziune…acasa :-&
3. politica, politicienii si discutiile pe tema asta
4. cei care fura, copiaza si se folosesc de altii
5. Nora pentru baba … mi se pare cea mai aiurea emisiune care se putea realiza vreodata
6. babele care-s baga nasu lor sifonat pe unde nu trebe
7. sa spele vasele
8. prostii/-le
9. soricul de porc si slanina sau cum se scrie :))
10. persoanele prefacute, prefacatoria si chestiile de genu asta
Cam acestea sunt lucrurile pe care le urasc cel mai mult si cred eu ca sunt cele mai aiurea lucruri posibile

Comentarii
  1. Daisy Duck spune:

    aha, si care sunt cele 10 lucruri care ii plac lui Mistocala?😉
    sau nu este asa ceva… :O

  2. Mistocala spune:

    sunt si d’alea :))) poate va aparea un material si cu acele cateva lucruri care-mi plac😛

  3. Rares spune:

    imi place ca nu iei totul prea in serios. Tine-o tot asa;)

  4. Rares spune:

    a si scz ca nu prea are legatura cu materialu

  5. Mistocala spune:

    mersi rares pentru aprecieri🙂 te mai astept pe blog ;))

  6. carla spune:

    si mi nu imi place sa spal vasele!o doamne………………x-(

Lasă un răspuns

