Prosti

Posted: Decembrie 29, 2010 in Prosti
Etichete:, , , , ,

De ce naiba lumea-i invadata de prosti ? Nu ma refer la prostii aia care atata pot ca na…atata ii duce capu…ma refer la incultii si handicapatii care se dau in spectacol peste tot ca sa vada Batman cine`s ei ! Oriunde meri, orice faci tot scapi de asa specimene .. sunt absolut peste tot !! Eu cand vad asemenea animale in jurul meu imi vine sa dau la ratze !! sunt absolut penibili si ei tot continua .. spre nenorocu` meu si a unora de langa mine…
Daca mi-ar oferi vreunu/-una asemenea personaj ca sa-l tin ca animal de companie…a 2-a zi ar invata cum sa zboare de la etaju` 10 !! in cel mai bun caz ! Nici sa ma plateasca nu as tine asa ceva la mine in ” şură ” !
Chiar nu inteleg ce-i asa de greu sa fi mai…om…si nu sa nu zica tătăă lumea ca la u evolutia a intarziat…ba chiar nu a mai sosit !!!

Comentarii
  1. […] zilele astea si ma gandeam cum pot exista atatia idioti printre noi si daca ma uit in jurul meu…sunt inconjurat de idioti care nu fac altceva decat […]

  2. […] Lumea din jurul nost… on Specimene des intalnite *Lumea din jurul nost… on ProstiIdiotii – chia… on Specimene des intalnite *Dragos aka Mistocala on Viata […]

  3. Rares spune:

    Crede-ma shi eu i urasc pe oameni astia shi imi pare rau ca nu se poate face nimic in legatura cu ei

Lasă un răspuns

