Prietenii adevarati

Posted: Ianuarie 3, 2011 in Altele
Etichete:, ,

Ei…daca va intreb pe fiecare cam cati prieteni aveti ati spune ca aveti o multime de prieteni si ca daca ar trebui sa-i insirati…ar veni iar Craciunul. Dar daca va intreb cati prieteni ADEVARATI aveti … i-ati putea numara pe degetele de la o singura mana !!
Prietenii tii faci usor…dar prietenii adevarati mai greu ! Multi dintre prietenii nostrii ne sunt ” prieteni ” din cateva motive prin care ei sunt intr-un fel sau altu avantajati ( acuma nu-i neaparat dar astfel de cazuri intalnesti mereu ):
* ori ca ai bani
* ori ca esti popular
* ori ca esti cum se zice mai nou .. ” bazat ” … iar exemplele pot continua
E plina lumea de oameni care de abia asteapta sa se iveasca o cale de a profita…si de acesti oameni, zic eu, nu am nevoie pentru ca nu ma incalzeste gandu ca am 1001 prieteni dintre care 0 imi sunt cu adevarat prieteni.
Putini dintre ” prietenii ” nostrii ne sunt prieteni adevarati…prieteni dinaia care atunci cand ai ceva pe suflet, apai poti sa te descarci pe ei, cand ai o problema ei te ajuta sa o rezolvi si sunt mereu acolo unde ai nevoie de ei !

Comentarii
  1. Daisy Duck spune:

    frumos, trist si adevarat…
    eu ce is, apropo de prieteni adevarati?😀 :3

  2. Mistocala spune:

    u esti o prietena adevarata ! nu o data mi-ai demonstrat ca ma pot baza pe u :* :*

Lasă un răspuns

