Ultima zi de vacanta

Posted: Ianuarie 4, 2011 in Altele, News
Etichete:, , , ,

Azi e ultima zi de vacanta pentru elevii din intreaga tara. De maine (in mod normal) toti elevii, printre care si eu :((, se vor intoarce la scoala unde-i asteapta inca vreo 3-4 saptamani de ” teroare ” inainte de vacanta intersemestriala. A trecut mult prea repede vacanta asta de iarna…parca nici nu a fost ! Acuma….maine ar trebui sa vina toti la scoala…dar de la a trebui si pana la a fi este cale lunga :)). Vacanta de iarna a fost, pentru mine, cea mai reusita vacanta de pana acum…chiar daca a fost o vacanta ff scurta ! De maine de la ora 8 incepem (noi) prima ora din anul 2011 si sper eu ca anul acesta va fi mult mai generos cu noi decat precedentul … nush… ” presimt in urina ” (vorba lu` stie ea cine) ! Poate maine pun si cateva poze cu prima zi de scoala din 2011 … dar am spus POATE !!

Comentarii
  1. Daisy Duck spune:

    o data in viata ma simt si eu bine in vacanta de iarna… O DATA!!!

  2. Mistocala spune:

    ” Va Urma ! ” ;))

  3. Masaj erotic spune:

    Am citit ceea ce ai scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

  4. Am lecturat ceea ce ai scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

  5. Mistocala spune:

    am senzatia ca e spamer Mariuca asta :)) asa-i ? :))

Lasă un răspuns

