Prima zi de scoala

Posted: Ianuarie 5, 2011 in Altele
Etichete:, ,

Binele s-a terminat….deabia intrati in 2011, azi am avut prima zi de scoala din 2011 :> Cum v-am promis ieri, am pus si cateva poze cu noi ( cea mai tare clasa 8 A ) de azi si cum ne-am distrat la ore azi ! Un mic program :

* pe la 6:40 a fost desteptarea….ce mult mai devreme decat ne-am obisnuit in aceste 2-3 sapt de vacanta :((
* dus, mancat si imbracat ( izmene obligatoriu ca , crapa pietrele ) * la 8 prima ora din 2011 ( chimie dar am cam dormit la ora aia si ne-am uitat la filme … cine stie, stie😀 :)) ! )* dupa am avut…” istorie „, pun intre ghilimele deoarece nici asta n-am prea tinut
* dupa ora mai libera ( civica defapt dar n-am tinut ) <– vreo 3 ore in care am cam dormit in picioare sau pe banci
* dupa am inceput sa facem ore cat de cat…am inceput cu Fizica si am terminat cu Franceza…ultima ora fiind Dirigentie dar la fel ca primele 3…nu prea am tinut

Sigur…intre toate orele aveam bine – meritata pauza…pauza ce ori nu stiu eu sa citesc ceasu`…ori azi am avut fiecare pauza de 15 minute🙂

Cam asta am facut noi la scoala azi … prima zi de scoala din noul an ! Azi scoala…nu prea ( cum reiese si din ” orarul ” de mai sus ) dar cel putin ne-am distrat…maine ne asteapta ore cu mult mai grele asa ca s-a cam dus cu ” domnia ”🙂

Eh…daca ar fi la fel in fiecare zi

Comentarii
  1. Daisy Duck spune:

    si la noi a fost la fel luni ^^❤

  2. 8A,se stie :)) Filme,distractie,lux ..

    Vezi ca m-am suparat,nu apar in nici una din poze.. :))

  3. ioan laslo spune:

    am retinut:de fapt im prima zi NU ATI FACUT NIMIC!felicitari!!!

  4. ioan laslo spune:

    Dorule,la cat de esti de urat:)) e mai bine sa lasi fetele in poze:))

  5. biaa spune:

    doruu apari si tu intr-o poza
    Hi hi:D
    defapt in doua pozee:O
    acolo in spate de tot:D..

  6. carla spune:

    ha ha doru i urat!haha(glumeam):))

Lasă un răspuns

