Unde am ajuns si noi

Posted: Ianuarie 8, 2011 in Politicieni, Prosti
Etichete:, ,

Eh…unde am ajuns si noi…Marti nebunu` de Vadim facea mare tam-tam (pe buna dreptate !) pe la tv ca ” mafia ” vroia sa-l dea afara din sediul partidului, tot Marti a fost si eclipsa aia s-atunci a fost musai sa fie transmisa in direct si-n reluare pe toate canalurile tv existente si neexistente, ca doar dak chiar ma durea undeva de o umbra scoteam capu pe fereastra si ma uitam eu nu trebuia sa dea ei ca sa vada lumea cat de disperati sunt astia din televiziune in zilele noastre iar exemplele pot continua !
Cert e ca ROMania a ajuns cam la fund…da` la fundul fundului !! Si nu guvernu sau nush ce parlamentar e de vina !! NOI suntem de vina ! noi pentru ca noi i-am pus pe aia de sus (si nu ma refer la vecina de la 5) sa ne conduca…doar ca ei n-au o treaba cu subiectul asta ! ei fac ce-i taie capu doar din cauza noastra ca noi am tacut si am stat si am facut cum au spus berbecii de mai sus !
Pacat de noi !

Comentarii
  1. […] Unde am ajuns si noi Blogroll […]

Lasă un răspuns

