Plan pe 2011

Posted: Ianuarie 11, 2011 in Altele
Etichete:, , ,

Daca toata lumea isi face plan pe 2011…am zis sa intru si eu in rand cu lumea, facandu-mi un plan pe anu` asta…cica va fi mai bun ca 2010 dar daca tot in Romania suntem…tot la fel va fi !

So … Ici-sa e planu ( :)) ) :
In 2011 vreau….
* sa trec cu bine de clasa a 8-a si sa intru la liceu care vrea neuronu` meu ( inca nu stiu care.. )
* sa-mi gasesc o pretina ( ” caut prietena da` nu gasesc ! toate fetele sa apeleze la mine ! ” … pentru contact gasiti aici )
* sa tin blogu asta cat mai mult timp deschis si inevitabil…sa creasca si numarul de vizitatori
* sa merg o tura prin iEuropa ( cu ” i ” .. asa mai pe ardeleneste )
* … :-??
Cam astea-s prioritatile mele pe anu asta (cateva dintre ele) … apai cate vor fi puse in practicare ramane sa vedem

Comentarii
  1. Morom3t3 spune:

    Nepoate, gresisi prioritatile. Io zic asa:
    1. Scolile
    2. Globu
    3. Muierile vin singure la tine daca scrii inteligent pe glob (de-aia pusai scolile pa punctu intai si globu la al doilea)
    4. Daca tii de glob, e posibil sa obtii si excursiunea. Faci asa: te duci la nus ce firma de… cum ii zice, Doame, de-asata, turistica si le zici asa: Va pun reclama in geam daca ma trimiteti in Amsterdam, sa trag si pe nas un drog legal, ca pe-aici mi s-a urata sa m-ascund de mama. Uitati aici! Dooj de miii de vizitatori unici!
    5. Sa-ti faci harem

  2. ioan laslo spune:

    Buna asta cu „prioritatile”. Fiecare dintre noi ne facem planuri. Tot ce pot eu sa iti doresc este sa iti iasa! In ce ordine…asta e mai putin important. Numai stii…”ai grija ce iti doresti, ca poate se implineste”!

  3. carla spune:

    iti tin pumni sa treci clasa a 8-a cu bine!:)

Lasă un răspuns

