Intalnirea bloggerilor

Posted: Ianuarie 15, 2011 in Altele, Bloggeri, News, Online
Etichete:, , , , ,

Asa cum va poveşteam aici ieri o fost o intalnire obisnuita, fara prea mult tam tam etc…ne-am dat intalnire toti bloggeri din mures (apai acuma cati au servit patria acolo…aia-i alta poveste) in Zanza pe la 19.
Am baut, am baut, am baut si iar am baut (de la motorina-n sus), atmosfera foarte deschisa si am cunoscut oameni foarte de treaba, ” colegi ” de ai mei ! Am vorbit in mare parte despre blogging, bloggeri si despre blogosfera romaneasca si despre cum va evolua ea ! am fost in numar destul de mare…mi se pare ca peste 11 (chiar nu ma asteptam sa fim atatia) si din cate am inteles vom repeta experienta de ieri seara in curand.
Deasemenea lipsa de cultura generala isi face prezenta…am uitat (sincer nici nu mi-a trecut prin cap) sa aduc umilul aparat foto (digital, display 3 inch, etc) asa ca poze…pauza ! La urmatorul summit, sunt mari sanse sa … uit aparatu din nou … deci poze … pauza !

Ps. persoanele care au fost ieri vor aparea la blogroll (imediat ce imi amintesc la toti blogurile si numele…ceea ce e greu, dar intentia conteaza !)

Edit. Cine a fost la intalnire si trece pe aici il rog sa lase un comentariu cu numele si adresa blogului. Asta ar face lucrurile sa mearga mai usor. Thks😛

Comentarii
  1. No,mai are rost sa las comentariu? :)) adresa mi-o stii,in blogroll is .. e perfect

    Bafta😛

  2. […] suc/bere/apa minerala (fiecare cat si cum poate), a incheia parteneriate s.m.d. Spre deosebire de data trecuta locul ales nu mai este Zanza ci China Blue iar toata şatra se aduna pe 20 luna asta pe la 19:00. […]

  3. […] timida dar totusi exista dar in numar destul de mic sau … nu o cunosc eu ? Totul a inceput cu Intalnirea Bloggerilor unde am vazut si eu cu ce se mananca blogosfera (eram mai incepator pe atunci), am cunoscut […]

Lasă un răspuns

