Cel mai bun hosting

Posted: Ianuarie 16, 2011 in Bloggeri, Online
Etichete:, , ,

Am o intrebare pentru voi…care este cel mai bun hosting ? platit bine inteles (acuma sa fie si un pret cat de cat civilizat). De ce va intreb asta ? momentan sunt pe free cu wordpress dar, normal, daca e free… sunt multe chestii pe care nu le poti face sau nu te lasa ei sa le faci (cei de la wordpress.com) asa ca m-ar tenta sa-mi iau domeniu cu hosting dar firme de hosting sunt cu miile si am nevoie de parerile voastre care-s cele mai bune (in opinia voastra). Astept comentariile ;))

Comentarii
  1. Lenesu spune:

    RedHost.ro! De la astia am si eu. Daca platesti pe un an intreg primesti si un domeniu gratis tot pe un an(nu .ro :-D). De cand is la ei n-am avut nici o problema. Serveru` nu o picat niciodata, si de fiecare data cand am avut o problema in maxim 30 de minute o rezolvato. Eu redhost iti recomand.😉 Mai exact, pachetul RH-2. Mai mult de 600 de MB nu ai nevoie…

  2. Dragos spune:

    Daca vrei iti pot da eu si domeniu si gazduire….daca sti cine sunt vorbim pe mess….da nu ai cum sa nu ma sti dj-ule:p…

  3. Mihai spune:

    Daca vrei uite ceva bunicel…. http://www.extreamhost.com ->preturi cat de cat

  4. Mistocala spune:

    arunc o privire si pe acolo😛 thks mitsa ! sper ca nu ai uitat ce ai promis la intalnirea bloggerilor :-w :))

  5. Sabau spune:

    Preturi bune si suport tehnic foarte bun aciphosting.ro si webfactor.ro utilizez de mai bine de 2 ani fara probleme

Lasă un răspuns

