Azi…pauza

Posted: Ianuarie 17, 2011 in Altele, News
Etichete:, , , ,


Azi e zi libera .. pentru mine (azi nu prea activez pe blog). De ce ? pai imi iau si eu o buna meritata zi libera, asa mai de ziua mea😛 Cei care  inteleg…cinste lor iar cei care nu inteleg problema lor🙂
Pentru urari, injuraturi si tăăt ce mai vreti voi puteti lasa aici comm ( pentru cei care nu stiau pana acum…aici se poate da si com😮 ), aici gasiti si idu. Toate urarile vor fi bine venite ( daca ar fi si un cadou substantial ar fi si mai si :> )
Ia sa vad care-si aminteste de ziua mea :>

Comentarii
  1. Lenesu spune:

    La multi ani! Iti doresc fericire si bani cat par am eu pe picioare.

  2. carla spune:

    la multi ani!nu am stiut cai ziua ta azi!iti dorescu multa sanatate cai mai buan decat toate si sai asculti pe profesori!

  3. ioanlaslo spune:

    La multi ani!

  4. Deea spune:

    Nu am stiut ca azi e ziua ta, dar pentru asta tot te procopsesti cu un La Multi Ani de la mine :P:)):)):)):))

  5. ancaaa spune:

    La multi ani!>:D< Si multe posturi in continuare:*
    (nu te-am vazut pe net ;;) )

  6. Mistocala spune:

    mersi la aman2 :*

    4 deea : :*:*
    4 ancaaa : :*:*

Lasă un răspuns

