O seara de vis

Posted: Ianuarie 30, 2011 in Bloggeri, News, Online
Etichete:, , , , , , , , ,

Aseara a fost o seara de vis ! Ieri am dat adunarea la cativa si cateva colegi si colege acasa la mine sa ne petrecem oţâră asa … mai de ziua mea :D:D la inceput a fost cam moale…plictiseala .. poate si timiditate, dar odata cu cartofu de la vecina lumea a inceput sa se dezghete ;)) am jucat o sticluţa pe adevar/provocare/procente ( pentru o intrebare…rarese te omor :)) !! ) ca urmare…au luat nastere niste faze penaleee ! de la a striga pe balcon ” Azi e ziua mea „, aruncat cu apa pe balcon (care s-a nimerit sa treaca pe sub geamu de la balcon…soarta) pana la a bea jumate de litru de suc dintr-una ( Roxiii stie :)) :X ) si ultima si cea mai tare….” Tanti Codo ii dati daca va rog un cartof la mandra asta ?😀 „. Nu a lipsit traditionalu` tort si manjitu cu frisca :-w :-w :-w pe langa un paharel de sampanie :)) Am dansat cat de cat :)) ba pe melodii mai lente ( ca na…trebuiau si d’astea :)) ) ba pe melodii mai de party ( ca doar si d-astea trebuiau ! ). Pe la final a avut loc o mica…telenovela cu fratimiu protagonist :)) gen ” iubire interzisa ” dar na…stiti cum e, si d-astea trebuiau… incet incet…spre ora 21 s-a spart gasca si am reusit sa dorm si eu ” oţâră ” :))
Poze au fost facute destulee…pacat ca nu am timp sa stau sa le descarc dar promit sa revin cu pozele de la party Aici sapt viitoare cand revin din cantonament ! Vacantza ” hot ” tuturor :)) Ne auzim sapt viit

Comentarii

Lasă un răspuns

