Cadouri de Valentine’s Day

Posted: Februarie 8, 2011 in Altele, News
Etichete:, , , , , , , , ,

Daca tot saptamana viitoare e Valentine’s Day m-am gandit sa vin eu cu cateva idei de cadouri pt ăla si/sau aia de care-ti place/iubesti. Din pacate (sau din fericire….chiar nu stiu d’astea) exista si la mine o persoana pe care mi s-a pus pata (asta e….asa o dat domnu) si chiar m-a gandesc daca sa iau sau nu cadou…mai vedem…daca-i cuminte :> :))
Ok hai sa revenim la a noastre. Fiind baiat iata cateva dintre lucrurile pe care m-ar bate gandu sa-i iau la o fata (ATENTIE ! lista de mai jos nu se recomanda a fi citita de persoanele de peste 180 de ani si cardiaci !):

* o cutiutsa de anticonceptionale (apai nu se stie niciodata)
* o cutie de chibrite toate folosite -> pentru fumatoare (vorba lu Lenesu` .. e criza si mai presus…tutunu dauneaza grav atat sanatatii cat si buzunarului asa ca ziceti mersi ca ma gandesc la sanatatea voastra)
* o banana (fruct ma !! nu va ganditi la prostii)
* o pereche de adidasi d-aia rupti (ca-i criza) de la Ocsika sau cum se scrie
* un bax de scobitori (asa…pentru zile negre)
* si daca tot e criza, cred ca cel mai bun cadou ar fi sa nu-i luati tipei nimic .. cred ca s-ar bucura tare tare ! iar cu banii economisiti mere-ti la kaufland si va luati un bax de bere ca vorba aia….de valentine’s day nu numa fetele sunt cinstite :))

No cam astea-s cadourile pentru care mi-am stors eu creierii sa vi le prezint. Si nu uitati !! Gestul conteaza😀
Va invit si pe voi fetelor sa va dati cu parerea despre ce ati dori sa primiti de valentine’s day si ce ati darui de valentine’s day. Eu sincer m-as bucura de as primi un set de mine de 0.5 ca tot uit sa imi iau cand merg la scoala…a si o radiera…ca saraca radiera ce o am acuma o invatsat toate cultsurile clasei

Comentarii
  1. Daisy Duck spune:

    fain🙂
    happy valentines day tie si…fetei de kre iti place pt lunia viitoare ca eu, din pacate, tre sa invat ca am 3 teste inainte de vacanta :-<😉

  2. Vadim ^^ spune:

    Hmm…dupa parerea mea 3 lucruri pe care o fata ar trebui sa le primeasca de Valentine’s Day sunt :

    1)Un pachet de servetele ca doar suntem in anotimpul rece si ne cam curge nasu la toata lumea asa ca e un cadou bun pe care ai putea sa il faci =))

    2)O felicitare sau o diploma :> gen „PENTRU CEA MAI BUNA MAMA” :)))))

    3)Niste cercei cu diamante si bratara cu cristale SWAROVSKI dar evident sunt prea scumpe asa ca dupa cum ai spus si tu „GESTUL CONTEAZA” cutia de la ei cred ca ar fi deajuns =))

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Dragos Moldovan , Dragos Moldovan . Dragos Moldovan said: Cadouri de Valentine's Day http://wp.me/p1eGQX-6L […]

  4. Mistocala spune:

    corect si sa stii ca un pachet de servetele ar fi ceva…evident…servetele deja folosite ! :)))
    felicitare ? hmm .. prea mult de umblat sa gasesti :)))
    asa ca raman la a mele….o cutie de chibrite si alea alea :)))

    alte opinii ? :> apropo vadime…scrie si ce ai vrea sa primesti :))

  5. […] Cadouri de Valentine’s Day Recomand • Doru […]

Lasă un răspuns

