Happy Valentine’s Day !

Posted: Februarie 14, 2011 in Altele, News, Prosti
Etichete:, , , , , , , , , , , ,

Chiar daca nu ma prea dau in vant dupa Valentine’s Day (mi se pare o prostie..de ce ? pai asa cum mai zicea si Doru, doar o zi pe an poti sa-i areti persoanei iubite cat de mult tii la el/ea ?) tin sa va urez tuturor un Happy Valentine’s Day !
Acuma poate va intrebati ce va face Mistocala azi de Sf. Valentin, daca are sau nu pretina si daca a onorat pe vreo fata cu un cadou. Raspund pe rand :

*  Azi ma petrec la scoala, la un party (tuloai da demult nu a mai fost in party) cu tematica de Valentine’s Day, si pentru cei din mures care au fost pe la noi la scoala si ar vrea sa vina la party sa stiti ca de data aceasta petrecerea este o petrecere doar pentru clasa noastra… NU este o petrecere cu toata scoala si vine cine vrea !!

*  La faza cu pretina va fi cu mult mai scurt : NU ! nu am pretina (oricum am primit un ajutor de la un prieten care nu-si poate tine gura si delireaza tampenii)

*  Din moment ce nu am pretina e normal si logic sa nu fi facut azi cadou la vreo fata asa ca bugetul s-a pastrat pentru baxul amintit si Aici

Comentarii
  1. carla spune:

    Scuze ca nu team salutat dar eram cum sa zic……..cam adormita si tu cam vorbeai cu altcineva dar…..nu conteaza.

  2. carla spune:

    ba,es furdoszoba beszel magyarul?

  3. carla spune:

    azt hiszem,nem erti a magyar!

  4. carla spune:

    igen,de nem online szotar!

  5. carla spune:

    azt mondom,hogy felig magyar!

  6. carla spune:

    azt mondta nem tudja….ugye?

  7. Mistocala spune:

    ce-i cu tine carla ? baut-ai ? :)))

  8. carla spune:

    ha ha nu sti maghiara!macar eu stiu 3limbi haha si ziceai la chiosc ca sti ce am scris mustaciosule!

  9. carla spune:

    pai iti zic asa pt ca la palatul culturi erai cu mustata……..
    ……si ba da o stiiu ft bine

  10. carla spune:

    si nu mi frica de tine ca am pe cineva carei mai mare decat tine cu muuuuuuuuult……..si o fost la scoala generala numarul 2

Lasă un răspuns

