Cateva despre FaceBook

Posted: Martie 9, 2011 in Altele, News, Online
Etichete:,

FaceBooku mi s-a parut din start cu multe clase peste rivalu Hi5, de ce ? pai pe hi5 daca iei la intamplare 10 profile vei vedea ca cel putin 5 sunt ori ale unor emolai, cocalari si/sau pitipoance ! inca un minus ar fi ca hi5-ul are un stil sa iti mânce nervii cand incarci poze..nu exista poza care sa nu fie stricata de hi5 ! mai nou daca lelea flore` isi pune o poza cu un crac pe masa si pozata din profil, se aduna vreo 10 comentarii ” ce draguta esti ” ; ” faina muierea ” ; ” vrei sa fi prietena mea ? „. Daca facebookul (cum era la inceput) era mai linistit si mai .. civilizat .. in ziua de azi nu este zi in care sa nu primesti invitati pe diverse aplicatii (ca parca daca ma intereseaza o aplicatie este un buton tare fain ” join ” , nu trebe sa-mi aminteasca 100 pe zi de o aplicatiei, cocalari si pitipoance cat incape (poate chiar mai multi decat pe hi5) si bulangii care isi fac reclama la chiloti cu cate 5 linkuri/ora (daca vreau sa-mi iau chiloti merg la mall si-mi iau ” chiloti botezati ” daca chiar ma mânca). Acuma ca am criticat munca unui tanar de vreo 20 si ceva de ani (apropo de asta…cinste lui pentru ce a realizat) sa spun si cate ceva ce-mi place

1. imi place chatul acela..chiar daca e cam modest si exista unele smileuri si dinastea dar care nici dumnezo nu stie de ele, e chiar folositor
2. incarcarea paginilor de facebook ii foarte rapida si in raport cu numarul de utilizatori..chiar nu ma asteptam la asta
3. imi place faptul ca majoritatea pozelor nu sunt stricate cum se intampla pe hi5
4. imi place si tema aleasa…e ceva foarte simplu .. la hi5 atatea porcarii sunt ca nici nu stii care ce face
5. securitatea conturilor…eu am incercat sa scriu de pe telefon pe profil dar nu te lasa (folosind tot felul de aplicatii), daca te tot loghezi cu ipuri din romania acestea vor intra ca un ip ” obisnuit ” si daca cineva din afara tarii iti acceseaza contul (fiind si un ip mai ciudat) nu-l va lasa iar contul se va bloca automat pana ce va fi accesat de ip-ul ” obisnuit ”

Cam asta am eu de spus despre facebook…o retea interesanta dar care incet incet se umple de tot felul de specimene spre dezgustul meu. In rest e ok .. cu exceptia micilor bug-uri si erori ce le gasesti mai des (in ultima perioada).

Comentarii
  1. […] de ” lenes ” si in cateva minute a si creeat grupul doar ca FaceBook-u cum ziceam si aici in ultimul timp apar muuulte buguri de exemplu .. se pare ca membrii grupului isi pot vedea […]

Lasă un răspuns

