Jocuri care creeaza dependenta

Posted: Martie 19, 2011 in Altele, Online
Etichete:,

Din prima clipa din care am inceput sa terorizez lumea (acum vreo 14 ani) si pana acum, tastatura mea a butonat pe muulte jocuri si am atatea jocuri trecute in CV incat as putea sa fac un mic top cu jocurile care creeaza dependenta. Sa incepem :

1. Counter – Strike minunea asta m-a  ” vrajit ” si pe mine un timp…ajungeam ca sa joc vreo 2 ore non stop si sa stiu toate armele si prostiile din joc…adevarul e ca daca te inveti cu el e cam greu sa te lasi pentru ca ce e misto la el e ca poti juca online iar armele alea gen ak47, m4, usp si multe altele sunt cu specificatii reale .. mai bine spus, jocu asta e destul de realist. Bine ca nu prea mai am timp sa joc si asa m-am cam lasat de el ca altfel ar fi jaale cu ” j ” MARE !

2. WoW ( World of Warcraft) .. asta nu l-am jucat si bine am facut…personal o consider o prostie

3. EverQuest e un joc mai vechi dar care la vremea luni a facut ravagii maaaari de tot ! ca sa va formati o idee…cativa bolanvi mintal care au avut onoarea sa joace EverQuest au ajuns sa se sinucida … la propriu

4. Sims poate unul dintre cele mai jucate jocuri dar si unul dintre cele mai fruntase jocuri din categoria jocurilor care creeaza dependenta ! De ce e Sims asa de iubit ? Abilitatea de a creea un individ si de a-i controla orice trasatura face din acest joc o … reala viata ! Mai nou .. Sims pare sa fie inspirat din seria GTA

5. Fifa jocul asta recunosc imi place si mie .. vine cu o grafica destul de buna (mai ales versiunile mai noi) iar pentru unii Fifa a devenit mai mult decat un simplu joc

Dupa mine cam acestea ar fi primele 5 jocuri care creeaza dependenta prin simplul fapt ca sunt destul de realiste si multi oameni nu inteleg ca sunt doar niste jocuri si ca ar trebui tratate ca atare ;))

Comentarii
  1. BoBo spune:

    Cs-u la putereee :)))
    Zepa..:> :))

  2. :))) vremurile astea….s-or dus frate…s-or dus

  3. Cata spune:

    Ai uitat PES`u:)) si pentru mine e si MVP Baseball:-s

Lasă un răspuns

