Review bloggeri mureseni

Posted: Martie 28, 2011 in Altele, Bloggeri
Etichete:,

Tot din seria ” Leapsa ” initiata de Lenesu` face parte si cateva review-uri la cateva bloguri din Mures ( la aceasta leapsa poate lua parte orice blogger muresean care e deschis si cu bun-simt ) si recunosc ca acest material sta de ceva vreme in drafts si nu credeam ca il voi publica da na… Voi lua doar cateva bloguri pentru ca sincer mii tare lene sa scriu de mai multe ..

Avand in vedere ca Mircea aka Lenesu e initiatorul…mi se pare corect sa incepem cu el :

Lenesu :
Tu ai ceva mai multa experienta ca mine in blogosfera si in tot ce inseamna aceasta asa ca mari observatii si sugestii nu prea am dar totusi :
1. Ai putea incerca sa scoti ” Taguri des folosite ” de jos .. nu de alta dar sunt cam multe si sincer, ca cititor, nu ma intereseaza ce taguri folosesti pentru materiale…ma intereseaza ce gasesc in materiale
2. Online stats-ul acela ai putea incerca sa-l pui pe dreapta sau pe stanga .. ar arata mai bine.
Ca si continut…n-am ce comenta…poate am ce invata ! Multa bafta in continuare lenesule !

Deea
Imi place designul blogului dar ai putea incerca sa :
1. Cum zicea si Bubu…ai acele icoane pentru following, daca ai conturi completeaza-le .. cam induce in eroare
2. Arhiva nu-si prea are rostul, dar slidebarul nu e incarcat asa ca e ok pe moment, dar ca cititor daca vreau sa-ti vad posturile anterioare…am destui neuroni incat sa dau scroll pana jos si sa dau pe postari mai vechi
Restul mi se pare ok. Spor la treaba

Anca
La fel ca la Deea .. designul e fain poate ai putea :
1. Sa dai mai putine postari pe prima pagina ca mi se face rau pana merg jos
Restul e ok. ar mai fi o sugestie…am observat ca ai zile in care nu postezi nimic, zile in care postezi 1 material si alte zile in care ai vreo 2-3 materiale..sfatul meu ar fi ca daca ai inspiratie sa scrii 2 materiale pe zi sa postezi 1 si celalalt sa-l tii in drafts  si cand n-ai inspiratie poti posta de acolo

Ionel
Imi place blogul tau din toate punctele de vedere .. ai materiale cu subiecte diverse, designul este simplu dar elegant si tot asa. Se vede ca ai experienta in domeniu ! Mult succes in continuare

Mihai
Imi place blogul tau (acuma ma refer la OutInMures) pentru ca e interesant, bine structurat si toate cele. Dar ar fi o problema :
1. Ai putea incerca sa faci ceva in legatura cu ” Termeni si conditii ” pentru ca arata cam aiurea
In rest…multa bafta !

Bogdan Anghelina
Nu ne cunoastem dar iti stiu blogu. E chiar fain din toate punctele de vedere…design nou si foarte interesant la fel si materialele. Ca si la Ionel…nu prea am ce comenta ! Multa bafta si sper sa facem cunostiinta curand

Cam atat momentan…la cele de mai sus se pot adauga si alte bloguri…leapsa o poate prelua oricine asa ca .. sa vedem.

Comentarii
  1. Deea spune:

    Merci de review.

    Nu stiu de ce icoane pentru following vorbesti. Sau ma rog … Stiu dar le-am scos de mult de pe blog si nici in design nu imi apare a fi ceva. La tine inca mai apar?

  2. Lenesu spune:

    Si la mine iti apar.😀

  3. hancaanca spune:

    In unele zile sunt mai inspirata si in altele nu, dar daca stau sa le pun in fiecare zi, risc sa ma razgandesc🙂 Mersi de review🙂 Si in sfarsit cuiva caruia ii place desing-ul blog-ului🙂

  4. Deși nu se poate numi review merci pentru intenție🙂.

Lasă un răspuns

