Scurte de Miercuri

Posted: Martie 30, 2011 in Altele, News, Prosti
Etichete:, , ,

Cate ceva din ultimele zile :

* Duminica am avut un meci la Sg. de Padure … 5-1 pentru noi parca…oricum meciul s-a continuat si dupa fluierul de final cand portarul advers si-a facut de lucru cu mana lui (mai exact a scuipat pe o masina a unui coleg de-al meu si va dati seama ce a urmat ) .. meciul devenind astfel mai interesant

* Nationala curului da iar in bara cu Bosnia

* Ieri nationala lu peşte a jucat cu Luxemburg (pentru ei era ca un derby) si mi s-a cam aplecat cand am vazut ca o echipa ca Luxemburg formata din brutari, maturatori, asistenti sociali si tot asa deschide scorul .. bine ca mutalau a nimerit poarta ca altfel era vai de curu nostru !! o mentionare ar fi ca asa cum e acum nationala…sincer cred ca e cea mai slaba nationala pe care  a avut-o ROMania in ultimii 50 de ani !! atata timp cat unu ca Florescu care imediat are 100 de kg pe un picior e titular sau altu ca Ropotan care din 3 pase 4 le da la adversar nu ai cum sa castigi un meci…Lucescule dute frate si lasa-ne

* Azi am fost la Victoria (langa Brasov) la niste selectii cu lotu pentru nationala. Cate ceva despre asta : am jucat 2 meciuri .. primul meci 2-1 pentru noi, al doilea 3-1 pentru noi, urmeaza sa vedem cine sunt selectatii (daca seniorii ne fac de rusine…macar generatiile ce urmeaza sa ridice ROMania din rahat)

 

Lasă un răspuns

