1 Aprilie – Ziua Pacalelilor

Posted: Aprilie 1, 2011 in Altele, News, Politicieni
Etichete:, , ,

Azi e mare zi .. MARE … despre care nici macar n-am stiut ca e azi sincer am uitat. Noroc cu dirigu si cu colegii. Fiindca azi, dupa cum spune traditia…toata lumea trebuie sa ia macar o tzeapa (bine no…in ROMmania iei in fiecare zi) m-am gandit sa va intreb si pe voi ce planuri aveti pe azi sau ati avut (mai jos o mica lista cu ce ganduri am pe azi)

1. Pregatim ceva pentru profi .. nu stiu inca ce dar improvizam ca dora suntem inteligenti, frumosi dar mai ales modesti ! totusi inca nu m-am hotarat pe un plan sigur .. mai bine nu mergem nici unu la ore .. asa sigur iese ceva (m-a batut gandu sa redecoram clasa cu hartie igienica facuta cu marker maro dar na…e scump baxu si in plus cred ca maine va intra in mine o ciorba de fasole cu ceapa ca la mama acasa si ceva-mi spune ca voi avea nevoie de baxurile alea)

2. Pentru familie. M-am gandit sa le fac o faza cu extrageriile loto 6/49 si vezi domne…nimeresc 5 numere (acuma nu chiar 6 ca sa nu bata la ochi) si sa-i las sa cheltuie ” banii ” iar la final .. ” Pacaleala de 1 Aprilie ! ”

3. Pentru 2 colege la care tin foarte mult (dada…astea 2 Roxane ! cui nu-i convine asta e) m-am gandit sa mergem la un suc dupa ore si la .. o ciorba de burta iar cand vine nota … m-a apuca fractura de matze

4. Pentru prietenii mai apropiati. Sa-i sun pe fiecare si sa le zic ca a murit Kelemen Hunord (mama ce s-ar bucura Vadim Tudor) si sa-i chem la priveghi (dar sa am grija ca acei prieteni sa fie de origine unguri) *** si fiecare cu cate o coroana cu Rosu-Galben-Albastru si in costum national ca doar .. e roman frate

Cam astea am in cap…acuma fireste ca nu le voi pune toate in aplicare…doar asa pe rand. Chiar m-as bucura sa le reusesc pe toate dar na…cam greu. Deci voi ce planuri aveti ?

*** sa va fie clar !! nu am nimic cu ungurii !! ba chiar din contra ! am multi prieteni unguri cu care ma inteleg foarte bine dar in schimb am boala mare pe aia care urla sus si tare    ” Transilvania ez a noastra ”  sau aia de prin Odorhei care daca ii intrebi ” cum te cheama ? ” te cred spion (nu 1 data mi s-a intamplat dar tin sa cred ca stiu romana la perfectie doar ca is prea patrioti sa ne vorbeasca limba asta…straina pentru ei. Las ca mere si aia materna, adica maghiara)

Comentarii
  1. carla spune:

    da a fost chiar tare farsa caare iati facuto la profu de isto si mai ales am o intrebar care tot ma macina:nu vo fost frig?asa umpic?

  2. ioan laslo spune:

    :)) pana una alta nu am simtit ca farsa am primit-o eu: eu cred c amai prinsi de farsa au fost ei:)) deci…carla…ia notite:)) habar nu ai:)) dragos al tau a luat intins pe jos:))

  3. carla spune:

    nu e al meeeeeeeeeeeeuuuuuuuuu pt ca il urasc.

  4. carla spune:

    sa sti ce?ca……..daca te gandesti chestia aea nuuuuuuu….

  5. carla spune:

    ……..

  6. carla spune:

    ……..
    ………

Lasă un răspuns

