Cautari Google

Posted: Aprilie 1, 2011 in Altele, Online
Etichete:,

Prin ce cautari a mai ajuns lumea pe blogul meu ? Iata cateva dintre ele :

nu apar avatarele pe mess – soarta…sunt si ele in concediu
ce sa faci cand esti bolnav – iei 1 paracetamol si trece
serban huidu blog – ma eu stiu ca a meu se numeste Blog De Mitocareala .. apai acuma na
cultura the gods must be crazy eseu – ha ?
poze fete la scoala – mama ce perversa-i lumea
cum se scrie valentine days – asta-i de toata flota :)) V a l e n t i n e ‘ s    D a y.
sunt inconjurat de idioti – buna remarca
azi e 1 pe romaneste toti prostii se pacalesc – asa am zis si eu .. cred ca-i cea mai penibila zi din an
politicieni prosti – total de acord !

Cand lumea n-are ce face .. mai da un sărch pe nea ` Goagăl

Lasă un răspuns

