Blogosfera mureseana

Posted: Aprilie 4, 2011 in Bloggeri, Online
Etichete:, ,

… e cam timida dar totusi exista dar in numar destul de mic sau … nu o cunosc eu ? Totul a inceput cu Intalnirea Bloggerilor unde am vazut si eu cu ce se mananca blogosfera (eram mai incepator pe atunci), am cunoscut bloggeri si bloggerite si am discutat despre blogging, bloggeri, blog si blogosfera .. in special cea mureseana. Pe atunci eram aprox 10 cu acte (blog) inregula. A urmat intalnirea bloggerilor 2.0 la care, de destept ce sunt, n-am participat. Oricum la aceasta intalnire s-au alaturat grupului nostru de bloggeri dementi inca 2-3 bloggeri noi si .. nu foarte noi in blogosfera ca de exemplu Bianca Sima si Anghelina Bogdan dar nu numai. Nebunia a inceput de la nea Lenesu si Mihai care au initiat blogmeeturile si au infiintat apoi grupul ” Bloggeri Mures ” iar situatia a luat amploare astfel incat sa ajungem undeva la 20 de membrii ai grupului dar pe langa asta mai exista si alti bloggeri care prefera sa stea in umbra, nu ma intrebati de ce ca habar nu am ! Blogosfera mureseana inainte de revelion era aproape inexistenta .. acum incepe sa prinda contur ! tot mai multi prind curaj sa inceapa o noua poveste din viata lor…o poveste de blogging. Cel mai nou dintre acestia fiind prietenu Criticu care e nou si inca nu e familiarizat cu wordpressul dar totusi vad ca isi da interesul. Chiar ma bucur ca muresenii incep sa prinda curaj sa spuna ce au de spus .. fie si prin blogging !

Va urez tuturor celor nou-veniti : Bun venit in blogosfera, multa bafta si .. la cat mai multe materiale si chiar as vrea sa ajungem undeva la 30-40-50 de bloggeri mureseni ca nu-i chiar asa de greu .. doar sa se vrea

Comentarii
  1. ioan laslo spune:

    acum fie vorba intre noi (ca doar nu e public:)) m-am uitat pe cateva dintre asa zisele blog-uri muresene. fara sa jignesc pe nimeni, cele mai multe au mari probleme in primul rand cu limba romana. cat despre continut, de cele mai multe ori e plin de persoane care se plang, sau dau vina pe societate pentru esecurile lor. poate ca…er loc de (mult) mai bine. dar totul are un inceput! succes!

  2. @ioan laslo: Eu n-am nici un blogger în Sighișoara unde locuiesc iar cu cei mureșeni m-am întâlnit doar luna trecută însă asta nu m-a împiedicat să progresez😉. Bloggerii fie ei cât de mici dacă au de gând să facă ceva în domeniul acesta (nu despre câștigur materiale vorbesc, eu nu susțin bloggerii care încep bloguri pentru „a scoate bani”) merită susținuți !
    Ne vom mai întâlni iar cei ce prosperă vor avea toată susținerea pe care eu n-am avut-o😉.

  3. ioan laslo spune:

    bafta, Bogdane! nici nu te cunosc. oricum, imi mentin parerea enuntata!

Lasă un răspuns

