Cupa MTK Budapest

Posted: Aprilie 11, 2011 in Altele, Despre mine, Soferi
Etichete:, ,

Dupa cum ziceam aici de vineri si pana duminica am frecventat roomingul de Ungaria .. 3 zile pe care le-am petrecut ori prin Budapesta, ori in camera de hotel sau .. pe teren. Totul a inceput cu marea ocazie ce mi s-a acordat, aceea de a juca pentru lotul judetean (aici am fost la Victoria pentru nationala) apoi echipa de club s-a unit cu FCM Tg. Mures grupa ’97 pentru Cupa MTK Budapest, un fel de turneu pe care l-am terminat pe un loc onorabil. Daca as sta sa insir toate experientele din aceasta cupa…mi-ar luat ore, asa ca voi incerca sa fiu cat mai scurt.     Vineri la 7 plecarea, desigur cu moacele de rigoare .. toti adormiti. Pana la 4-5 eram in Budapesta si deci pe roomingu de Ungaria cu care m-am  inteles foarte bine (sa stau jumate de ora sa-mi dau seama ca pentru a suna in ROM trebuie 004 sau +4 in fata la numar) dar una peste alta, am ajuns cumva la hotel (de retinut e ca inainte de a ajunge la hotel, pe la iesire din Budapesta, am facut o oprire pentru chemariile naturii si cum batea Crivatu precum bate Argentina pe Romania la fotbal .. mari probleme cu tinta.

Prima seara am facut un tur la academia Sandor Karoly si atunci am realizat cam ce inseamna sa fi profesionist. Prima zi, 2 meciuri. Primul cu MTK Budapesta care-i sicampioana Ungariei .. scor 1-0 pe un vant de mama focului, al 2-lea cu selectionata Slovaciei, pe care am invins-o destul de usor cu un scor de 3-0 (apai o selectionata care nu prea era selectionata) iar seara am vizitat Budapesta, un oras super, prin care m-am plimbat cu colegi dar mai important…prieteni. Mariuse, Rusule !!! Blonda pe contra-sanț :)) dar na … nu vreau sa intru in mai multe detalii pentru ca v-ati plictisi sa cititi si poate am probleme cu o ” ea „. A 3-a zi meci cu ceva echipa tot din Slovacia, scor 3-0 parca si ne vedem pe locul 3, cu medaliile si cupa in mana. Parca nu ar fi fost de ajuns, am primit si un mic trofeu pentru Cel Mai Bun Fundas dar mai nou sunt Moldovan Dragosz, nu Moldovan Dragoș dar ma rog. Chiar daca ne-a cam fost suflat de sub nas locul 2, ma bucur ca am participat la aceasta cupa, ca am fost colegi cu asemenea oameni, oameni cu care poti vorbi serios chiar si prin glume, cu care poti rade despre orice…oricand, cu care te simti bine si care te considera si ei la randul lor prieten, ma bucur ca amcunoscut oameni noi … pe scurt ma bucur ca acele 3 zile din viata, mi le-am petrecut alaturi de oameni super, ca am facut ceea ce-mi place (adica sa joc fotbal) si ca urmare…am si fost rasplatiti. Cateva poze (nu injurati ca telefonu alte poze mai clare nu stie sa faca) dar sunt mult mai multe…Diana daca citesti aici, astept mail-urile cu pozele.

Comentarii
  1. Lenesu spune:

    Te-o „ungurizat” astia mai Dragosz…am zis eu ca esti ungur. Da tu nu ca batman, batman.

  2. carla spune:

    da ce ai jucat?si macar serus se spune…si ti-au facut fetele breloc cu hannah montana dedicat pentru tine(da si eu)ha ha..

Lasă un răspuns

