Raliu Targu – Mures

Posted: Mai 2, 2011 in Altele, News
Etichete:,

Cea de-a 2-a editie a Raliului Targu Mures, se va desfasura in perioada 6-7 Mai 2011 si are deja 44 de echipe inscrise, gata de start. Acestia vor parcurge un traseu de 420 km dintre care 105 km reprezinta 8 probe speciale ce se vor desfasura intr-o singura etapa. Concurentii vor primi unda verde vineri seara cu superspeciala din Tg. Mures, „La serpentine” si continua a doua zi cu ” 2 bucle ” de cate 3 probe pentru a se incheia cu reeditarea superspecialei. Dupa incheierea cursei, pe 8 Mai (Duminica) Gergo Szabo va face o demonstratie in parcarea magazinului Ambient.

Comentarii
  1. sandu1960 spune:

    Sunt un baiat necunoscut
    Dar nu reversu-i scopul
    De la o vreme am inceput
    In versuri sa-mi spun oful

    De vrei poti incerca si tu
    Ca nu-i filozofie
    Nemultumirea-ti e atu
    Si ai vrea bine sa fie

  2. e destul de adevarata poezia ta…si eu am cateva dar mai bine nu le pun..ca s-ar putea sa fie interpretate oricUM :-j
    te-as ruga sa ai grija cum iti faci reclama la siteul tau…ai casuta de website ceea ce accept sa ti-o completezi .. dar nu imi place spamul😉 sa fim intelesi🙂

  3. sa inteleg ca vei frecventa pe acolo anca ? ;)) :))

  4. Lenesu spune:

    Cred ca ma duc si eu daca nu lucrez, sa fac poze…sa-i demonstrez la Anca ca imi functioneaza foarte bine aparatul foto. :-))

Lasă un răspuns

