Review : Prima zi a Raliului

Posted: Mai 7, 2011 in Altele, News, Soferi, Sport
Etichete:,

Vineri a fost prima zi a Raliului Tg. Mures si ca tot omul, am frecventat si eu pe acolo. Raliul a debutat cu o ” expozitie ” pe centru a masinilor ce urmau sa intre in competitie, de la Porsche pana la batrana Dacie, toate cu tevile de esapament tunate si gata de start. Concurentii trebuiau sa plece pe la 19:31  spre Serpentina Veche pentru ” Superspeciala la Serpentine ”  iar la 19:52 a intrat prima echipa pe traseu. Senzatia raliului a fost micul Porsche de prin ‘ 79 – ‘ 80 care, in ciuda varstei, a facut ravagii pe pista facandu-i pe spectatori sa inghita boaba de sămânță ( vorba lui anca…romanii sunt un popor de samantari..mai ales de floarea soarelui).

Prezent am fost pana cand un ” Golan ” a facut pana pe traseu din cauza unui bolovan sau ce doamne era. Pe langa asta…tot ieri m-am convins cat de nesatuli sunt unii fotografi. De ce ? pai ala cu loganu ce a facut pana si a lovit bolovanu, a trecut cam pe la 1 metru si un sfarc de un fotograf ce il manca in cur sa faca fotografia vietii lui, lacare oamenii (cel putin unde ma aflam eu) au inceput cu glume pe seama acelui fotograf…cica loganu a facut pana ca a trecut peste unghiile la fotograf si au inceput sa urle catre fotograf sa isi mai taie unghiile..

Azi, raliul a continuat pe zona Sovata – Praid si Suseni – Lupeni iar de la 19:30 a avut loc reeditarea superspecialei continuand cu festivitatea de premiere.

Mâine de la  10:00 are loc demonstrativa din parcarea de la Ambient iar un fericit targumuresean va avea ocazia sa fie copilot.

Lasă un răspuns