Zilele TirguMuresene editia a XV-a 2011

Posted: Mai 27, 2011 in Altele, News
Etichete:, ,

.. este o saptamana plina in care foarte multa lume se implica toate pentru a sarbatori zilele mirificului nostru oras, e multa activitate, multe de facut dar la final iese .. de cele mai multe ori .. ceva dragut. Anul acesta, zilele Tirgumuresene au debutat Luni cu un concurs de Miss Tg Mures, Miercuri ceva spectacol la Teatrul de Vara cu artisti in voga .. de acum 20-25 de ani…de care eu sincer am auzit si..nu prea gen Leonard Iosefini. Vorba unui prieten : astia mai traiesc ?

Una peste alta…weekend-ul acesta se anunta a fi un weekend plin de spectacole, concerte…treburi minuni. Aaa…sa nu uit. In Mures Mall (nu cred ca are vreo legatura cu zilele orasului dar ma rog) vine Dj Sava si domnisoara Andreea D deseara, de la 7 .. aviz amatorilor. La concertu lu Țava nu voi fi prezent .. pur si simplu mii lene sa ma scol din pat si nici n-am cu cine sa merg…in cetate poate ca merg cu cativa si cateva .. poate Duminica ca mno azi canta iris…trupa despre care stiu doar ca exista si 1-2 melodii, in rest pauza, Sambata is astia cu invartitele si d’astea (desi poate daca am vreo  2…3…4 cu care sa merg, merg si sambata) asa ca ….
Mai jos un mic program despre ce va fi zilele astea in oras pentru doritorii de…senzatii tari ROManesti ..

Joi in cetate :
* ceva minuni sportive in weekend
* Ciprian Istrate
* 100 Tagu ciganyzenekar şi Koos Eva
* concert Nicu Alifantis si Mircea Baniciu

Vineri in ceate :
* ceva minuni sportive in weekend de dimineata
* Iris
* concerte trupe din Mures

Sambata in cetate :
* ceva minuni sportive in weekend de dimineata
* concert Komar Laszlo, Bere Gratis si Bosquito
* muzica populara

Duminica in cetate :
* ceva minuni sportive in weekend de dimineata
* concerte Alex apoi Fly Project
* muzica populara

Tot Duminica in centru, in zona statuii Eroului Necunoscut :

* concert Sandra iar in deschiderea acestui concert va presta pe scena unul dintre concurentii Romanii Au Talent, Narcis Iustin, concertul fiind programat la ora 18

Comentarii
  1. negreamihai spune:

    ma belitule…. tu iar copiezi. pune si tu ca am copiat programul de pe outinmures.ro nu-mi trebe link dar asa ca sa fim fair🙂

  2. Lenesu spune:

    HUOOOOO! Report la google ca face plagiat! :-))))

  3. @ domnu mihai. am reeditat postarea mea astfel incat sa nu mai semene aproape deloc cu cea de la voi. o curiozitate…intelegerea noastra de link exchange (eu si link si banner) doar la mine e valabila sau cum ?

    LE : tot @ domnu mihai. nu cred ca te-am facut intr-un anume fel asa ca astept si eu macar atata respect…chiar daca tu esti cu mai multa experienta de viata decat mine.

    Seara faina

  4. No leneșule și spunea-i ca-s mârlan că-i dau peste ceafă🙂.

Lasă un răspuns

