De ce mi-am facut blog ?

Posted: Mai 28, 2011 in Bloggeri, Despre mine
Etichete:, ,

Sunt sigur ca multi dintre voi (aici ma refer la ” globberi „) ati fost intrebati despre tema asa…de ce ti-ai facut blogu.
La fel ca multi dintre bloggeri…si eu am fost intrebat de ce mi-am facut blog, care e scopul blogului meu, ce urmaresc cu el si chestii, chestiuni si minuni d’astea…asa ca m-am pus putin pe gandit daca are sau nu rost sa fac materialu asta, raspunzand astfel la intrebarile de mai sus, dar pana la urma uite ca are. Deci :

De ce mi-am facut eu blog ?

Sincer cand mi-am inceput ” cariera ” de blogger amator, eram administrator pe blogul scolii si sincer mi-a prins bine acest inceput, pentru ca neavand in echipa nu stiu ce profesionisti (sa fim realisti…toti eram elevi + un profesor), problemele care apareau aproape zilnic trebuiau cumva rezolvate. Asa…am inceput sa invat cate ceva despre bloguri (cum sa le promovez, administrare si d’astea) iar experienta aceasta m-a pregatit incet incet pentru ce aveam sa intalnesc pe acest blog…un Blog De Mistocareala .  Cand am creeat blogu pe care clickaiti acuma, nu aveam o viziune foarte clara…nu prea stiam ce vreau de la el. Mai bine spus…m-am trezit si eu cu un blog personal si asa a inceput aventura mea in blogosfera…o lume care era pentru mine, cel putin la acel moment, o lume noua, neexplorata si nu prea stiam la ce sa ma astept…o lume care a inceput sa-mi deschida portile din data de 19 Decembrie 2010, cu prima postare pe blog. Cum am spus mai sus, cand am inceput nu prea aveam un tel cu blogu..un motiv foarte clar pentru care acesta sa existe…dar l-am facut pentru ca mno…se poarta ;;). Sincer am inceput cu blogu din curiozitate pentru ca am vazut si la altii si mi-am zis ca si eu pot sa fac .. eram curios cum e sa ai blog, exemplul meu fiind cel mai lenes dintre lenesi, si anume Lenesu  care, dupa mine, e cel mai original blogger din Mures…avand un stil anume, dar totodata vroiam sa am si eu o cale de a spune lucrurilor pe nume, nepasandu-mi de reactile si parerile rautacioase ce aveau sa urmeze, mai pe romaneste…scriind ca prostu despre tot ce vreau, tot ce vad, tot ce-mi trece prin bila, durandu-ma in coccis de critici si de ce vor spune cei din jur.

Acum, la  jumate de an de la primul post, am cat de cat o viziune cu ce vreau sa fac cu blogu, unde vreau sa-l duc .. ce urmaresc cu el. Sincer .. eu vreau sa ajung sa castig de pe urma blogului si am ajuns chiar sa gasesesc cateva motive pentru care sa ma tot straduiesc si sa continui sa postez aici. In mare parte, spun eu ca am reusit sa fac ceva din blogul asta…desi e o treaba destul de grea, incerc sa il duc tot mai sus..creandu-mi timp pentru a posta aici.

Urmatorul obiectiv e ca undeva din toamna sa trec pe domeniu propriu si hosting pentru ca no ce e gratis e .. tot gratis si sa ajung la un trafic de 70-80 unici pe zi. Restu .. mai vedem

LE : as avea o intrebare daca se poate, pentru bloggeri : voi de ce v-ati facut blog ? .. asa cateva idei…nu romane

Comentarii
  1. shalimar spune:

    Vezi ca e coccis nu cocis:D

Lasă un răspuns

