FotbalBlogMeet Mures 2011

Posted: Iunie 4, 2011 in Bloggeri, Online
Etichete:, ,

Luna aceasta mai exact pe 25-26 Iunie ( intr-o sfanta zii de Sambata si una de Duminica ) se organizeaza de acelasi Lenes , domnu Mihai si altii, un blogmeet mai interesant…la care nu vom sta la masa si sa bem apa minerala si pipam o tigara…va fi more fun .. va fi un ” FotbalBlogMeet „. Totul va avea loc la WeekEnd pe terenu sintetic (am inteles ca ala mare) iar la acest blogmeet poate participa ORICE blogger si/sau blogger-ita din tara…nu doar din mures (parca asa era vorba)  dar cei care vor sa participe sunt nevoiti sa lase un comentar la materialu lu` Bogdan iar inscrierile se pot face pana in data de 23 Iunie.

* De precizat pentru cei care participa la acest eveniment : ar fi bine sa aveti ceva aparatori si jambiere  ca sa nu apara neplaceri nebanuite. Alte detalii vor fi postate pe materialu lu` Bogdan asa ca ar fi bine sa il mai frecventati din cand in cand.

Ia sa vedem noi ce fotbaleatori gasim printre bloggeri

Comentarii
  1. 1. Nu e un eveniment organizat de Leneșu și Mihai și postat la mine pe blog căci ar fi non-sens. Eu, Mihai, Leneșu și Ionel organizăm evenimentul.

    2. Da, pot participa bloggeri din toată țara dacă se înscriu printr-un „comentar” pe blogul meu.

    Ai multe greșeli gramaticale🙂.

  2. @ domnu profesor bogdan anghelina : 1. am zis ca organizatori sunt lenesu, mihai si ALTII .. am zis altii pentru ca nu stiam sigur cine mai e implicat ! nu am spus ca tu ai postat asa ca te rog frumos nu mai cauta scandal

    2. greselile gramaticale…recunosc ca exista dar unele sunt facute intentionate pentru ca prin acest blog nu vreau sa provoc o idee de blog de savant sau de profesor universitar cititorilor…e un blog de toate zilele cu toate caracteristicile acestui ” tip ” de blog. Daca as vrea sa fie un blog care vezi doamne sa nu aiba 1 greseala gramaticala, sa se regaseasca in materiale ă î â ș ț s.a.m.d (cel putin dupa mine) nu ar mai fi un blog de tipul ” Blog De Toate Zilele „.

    parerea mea..

  3. Nu sunt profesor și am și eu multe de învățat, nu mă ironiza ca eu nu te-am luat la 14 metrii. Am încercat să-ți ofer niște sfaturi în speranța că vrei să te corectezi, am înțeles că nu sunt bine primite și nu am să o mai fac. Salutări, domnule😉.

  4. Lenesu spune:

    Mai bine mi-ati da amandoi cate-o bere in loc sa va certati.

  5. […] am anuntat si aici, ieri si azi a avut loc primul eveniment din oras de acest gen…MuresFotbalMeet versiunea 1. […]

Lasă un răspuns

