Tot ce e mai frumos de acum incepe !

Posted: Iunie 10, 2011 in Altele, Despre mine, News
Etichete:, ,

Aseara am primit misiunea imposibila de a realiza un scurt filmulet care sa ne ramana mereu intiparit in minte…dar care sa ne si readuca aminte de momentele faine petrecute in familie, in familia noastra, si anume a 8-a A . Prea multe nu am de zis pentru ca imaginile vorbesc de la sine (fiecare are povestea ei) dar totusi tin sa spun cate ceva despre  acesti 8 ani petrecuti alaturi de colegii mei. Colegi, cum am spus si azi la ora de dirigentie, am petrecut 8 ani din viata alaturi de voi si sincer daca stau sa-mi aduc aminte toate momentele faine petrecute alaturi de voi, as ajunge sa-mi doresc ca acesti ani sa se repete la nesfarsit .. iar si iar si iar ! Au fost 8 ani incredibili si nu imi doresc, nu mi-am dorit si nu am avut nevoie de alta clasa, de alt colectiv, de alta familie, de alti oameni decat cei din familia noastra ! Sper ca si dupa ani de zile, sa nu uitam de unde am plecat, anii petrecuti in generala si toate minunile ce le-am facut impreuna si sa ne reunim TOTI sub acelasi motto : Prieteni mereu !  Va iubesc pe toti si va multumesc pentru tot ce ati facut pentru mine si de toate momentele grozave petrecute impreuna !

Mai sus aveti o parte din filmulet (o parte fiindca pe youtube mai mult de 15 minute nu poti pune) dar cei care doresc versiunea full ma gasesc pe mess sau aveti un link aici

Tot ce e mai frumos de acum incepe ! 

Comentarii
  1. Dirigu' spune:

    Iar plata e…in Rai:)) stii bine. Oricum Dragos, multumesc mult pentru ajutor…nu doar in cazul acesta , ci pentru toate situatiile in care te-ai dovedit a fi foarte saritor si plin de energie! Prieteni mereu!

  2. […] Tot ce e mai frumos de acum incepe ! […]

Lasă un răspuns

