MuresFotbalMeet

Posted: Iunie 26, 2011 in Bloggeri, News, Online
Etichete:, ,

Cum am anuntat si aici, ieri si azi a avut loc primul eveniment din oras de acest gen…MuresFotbalMeet versiunea 1. Hai sa va spun cate ceva despre cum a fost, luand asa…pe zile :

Prima zi, 25 Iunie. Zi de mancat, baut si de Spa.

In prima zi a meet-ului, ne-am adunat stil ciurda la Dublin pentru o masa, impartit ecusoane si tricouri, sa facem cunostinta intre noi. Dupa Dublin, cu burtile pline, distractia s-a mutat la spa la Apollo, eu nu am mai mers acolo, pe motiv de somn. Ma rog…am auzit ca a fost ok, dupa spusele bloggerilor, si ca s-au distrat .. mai putin Mihai .. cica a luat amenda :-??  Seara, de pe la 7 (apai eu si cu Doru eram la 7 acolo…dar astia cu spa-ul lor…pe undeva pe la 7 jumate au ajuns :-w), iar ne-am adunat la Dublin pentru si mai multa socializare si cateva chestii misto, baietii de la festivalul Peninsula acordandu-ne acces la conferintele de presa tuturor bloggerilor prezenti in schimbul promovarii festivalului prin materiale. In Dublin am observat, nu stiu daca asa si era sau pe la ora aia deja o luam razna, ca apar tot mai multi bloggeri printre noi, atmosfera capatand un aer .. si mai si. Apoi, gramada s-a mutat in Office.

Ziua 2, 26 Iunie. Fotbal.

Azi, conform planificarii, bloggeri au vizitat orasul in frunte cu Mihai. De la 2 a inceput nebunia pe arena Slobozimea din complexul aerian, Weekend..  multe de spus despre ziua asta nu prea ..  Yoncy a avut cel mai cel dintre echipamente iar Lenesu  a fost excitat la maxim ca a dat gol. In rest…a fost un meci super, pentru ca nu eram fotbaleatori innascuti, dar ne descurcam, distractia fiind la maxim.

Organizarea 

Tot greul a fost dus de organizatori : Mihai, Lenesu si Bogdan
De reprosat…nu am ce sa reprosez cu privire la organizare, evenimentul fiind o reusita totala…nici chiar acestia nu se asteptau sa iasa atat de bine, totusi nu e usor sa jonglezi cu peste 30 de oameni .. sa le faci pe plac tuturor. Pentru tot efortul….respect pentru ei !

 

Una peste alta, am legat prietenii cu alti bloggeri din tara printre care Yoncy, Ciulea, Cristian Gog, Heghes, Chinezu si multi altii. Chinezu m-a impresionat cel mai mult. Eu, vazandu-i blogul, ma asteptam sa aiba aere, fite de star si tot felu. Sincer nu e asa ! E un om simplu, foarte de treaba, fara aere, fara fite…ii place berea, e un om ok. Cinste lui !  Zilele ce urmeaza va veni si un material cu o mica lista a bloggerilor care au participat la acest eveniment, bineinteles si cu blogurile acestora.

Comentarii

Lasă un răspuns

