Cateva de Joi seara

Posted: August 18, 2011 in Altele, News, Online
Etichete:, , ,

*  Am trimis un mail celor de la RedHost ca sa cer ceva detalii, astept reply-ul, am de gand mai din toamna..undeva in Septembrie – Octombrie sa trec pe domeniu
*  Azi am descoperit cat de tare e sa stai la geam si sa te uiti cu ce e imbracat fiecare si sa faci misto de el. Hmm..in zilele de plictiseala, merge ..
* Azi am vazut un caine urat…ba da URÂT !!! si cica-i de rasa
* Dimineata, meci cu Ungheniu iar is la raport la 7 jumate X_x
* In seara asta, Steaua a batut cu 2-0 pe CSK Sofia in Play-Off-ul Europa Ligue…celelalte rezultate ale echipelor romanesti din aceasta seara :

FC Vaslui – Sparta Praga 2-0
Austria Viena – GAZ METAN Medias 3-1
Vorskla – DINAMO Bucuresti 2-1
Slask – RAPID Bucuresti 1-2

Cam atat asta seara ca mi cam lene .. vad ca m-am molipsit de la Lenesu`

Lasă un răspuns

